Descrierea jobului
Care sunt responsabilitățile?
- Consultanță de specialitate și vânzări directe către clienții din magazin;
- Preluarea comenzilor, identificarea produselor conform solicitărilor, întocmirea și prezentarea ofertelor de preț;
- Suport în gestionarea optimă a stocurilor, a necesarului de stoc și refacerea acestora în funcție de specificul de vânzări;
- Urmărirea situației debitelor pentru portofoliul de clienți alocat;
- Contribuția la promovarea unei bune imagini a companiei.
Beneficii oferite
Beneficii oferite
- Pachet salarial personalizat, corelat cu experiența și profilul candidatului
- Abonament Medlife pentru sănătate
- Tichete de masă
- Zile de concediu în funcție de vechimea în muncă
- Program de recomandare pentru a aduce prieteni și colegi talentați alături de tine
Candidatul Ideal
Ce trebuie să ai?
- Cunoștințe în domeniul pieselor de schimb pentru camioane sau vehicule comerciale (constituie un avantaj);
- Cunoașterea programelor de identificare “de producător”;
- Abilități de comunicare și relaționare, atât în relația cu clienții, cât și în relația cu colegii.
Dacă ești la început de carieră sau dacă dorești o schimbare de carieră, trimite-ne CV-ul tău actualizat la recrutare@skuba.ro.
Compensare
Venituri nete între 5.000 - 6.500 Ron/ lună